DZIEŃ DRUGI
16.06.2015 – wtorek

Drugi dzień wycieczki rozpoczął się od ściągania śpiochów z łóżeczek, bo o 8 śniadanie, prowiant w rękę  i wyjazd na podbój okolic.

Dojechaliśmy autokarem do Jaworek, gdzie spotkaliśmy się z p. Jagodą – naszą przemiłą przewodniczką. Przeprowadziła nas szlakiem przez bardzo urokliwy Wąwóz Homole, opowiadając przy tym wiele górskich ciekawostek. Nasi mali alpiniści spisali się na medal – pokonali każdą skałę, mostek czy strome podejście, a warto podkreślić, że dla większości to było pierwsze spotkanie z górami. Maszerując wszyscy podziwiali jednocześnie piękno gór. Słychać było nawet komentarze: „wow, cudownie!  jak na obrazku!”. Rzeczywiście przed naszymi oczami roztaczały się bardzo malownicze krajobrazy.

Następnie przejechaliśmy do Niedzicy, gdzie czekał nas rejs statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim, spacer po koronie zapory oraz zwiedzanie zamku. Usłyszeliśmy  wiele legend m.in. o Janosiku, który był więziony w tamtejszych lochach oraz  o kłótliwym małżeństwie księcia Bogusława i księżniczki Brunhildy.

Pełni wrażeń wróciliśmy do ośrodka na obiadokolację, po której mogliśmy pobawić się trochę w ośrodku. Dziś wszyscy zasnęli szybciej – nic dziwnego - po tylu przygodach na świeżym powietrzu…

Adres:
Kasztanowa 21
05-270 Marki

Telefon/Fax:
22 781 10 30

e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.